Festival-sommar!

Jag kommer ihåg för två år sen då jag så gärna, så gärna ville åka till Hultsfredsfestivalen och se den enda spelningen kent skulle göra det året. Men, Gud vad jag hatade mamma och pappa när de sa att jag inte fick! Men nu är det andra bullar... Jag siktar in mig på den festival kent åker till (fast det vet jag ju inte än) men annars är jag rätt sugen på antingen Hultsfred eller Roskilde. Vem vill följa med?!

Därför ska man åka:
1. Man har äntligen blivit myndig och får görna vad sjutton man vill!
2. Jag har (troligtvis) skaffat körkort då. Ingenting går väl upp mot en härlig bilsemester?
3. BRA MUSIK! Det absolut starkaste argumentet!
4. Party-Non-Stop!
5. Träffa nya människor?
6. LEVA! (Min mamma berättade nyligen att hon aldrig varit på festival, men jag ska bannemej ha skoj så länge jag är ung... inte för att hon hade tråkigt men ändå)

Kom igen nu! Vem vill hänga på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0