Håll smurfarna vid liv!

Som vanligt slår jag på datorn, öppnar bloggen och väntar mig givetvis att fingrarna lätt ska börja flyga över tangentbordet. Men inte idag inte. Inspirationsmätaren visar noll och tankarna består av totalt ingenting. För att komma undan denna idétorka skriver jag in aftonbladet hemsida i adressrutan uppe i det högra hörnet och framför mig börjar stora bilder, skrålande rubriker och reklamannonser hopa sig. Jag rullar nedåt. Och sedan uppåt. Och sen ner igen. Helsingborg slog Hammarby med 4-2. En GI-expert ger råd om hur jag ska få kilona att rasa inför strandsemestern. Bill Gates är inte längre världens rikaste man. Kate Moss dumpar Pete Doherty. Paris Hilton rasar över struntsumman hon får när hotellkedjan säljs. Intressesmurfarna har somnat för länge sen...

När ska media börja skriva om någonting kontroversiellt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0