Kent är tillbaka! =) =) =)

image31

Igår ringde pappa:

Pappa: "Kent ska ut på turné i höst!"
Jag: "Nähä, hur vet du det?"
P: "En jobbarkompis till mig är ett jätte-fan och han sa det."
J: "Kul. Jag kollade in deras sida senast i natt men då stod inget."
P: "Jaja, men gå in och kolla nu då. Jag kommer in typ nu, måste hämta min lunch"
J: "Men snälla söta. Hur övertydlig kan man bli? Jag sa ju att det var en gammal hallonsyltburk där jag skrev lax- och spenatsås på och sedan ställde mitt i kylen i ögonhöjd."
P: "Jag vet..."



Så nu är Kent tillbaka med en ny platta och en ny turné. Albumet heter "Tillbaka till samtiden" och inför spelningen i Stockholm skulle jag kunna tänka mig att skolka hela dan och sedan köa utanför Annexet i regn för att få en riktigt bra plats när det smäller. I och för sig kommer två konserter äga rum på annexet; både fredag och lördag är bokade så vi får väl se vilken av dem det blir (kanske behöver jag inte hoppa över skolan, men...). Följande datum är alltså jätteviktiga:

27 Juli (kl 09:00) BILJETTSLÄPP
17 oktober ALBUM RELEASE
16-17/11 KONSERT PÅ ANNEXET

image30
EJ KONVOLUTBILD!
Äntligen är dom tillbaka! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0