En helt meningslös dag

Sommarens mest meningslösa dag hittils inträffade överaskande nog IDAG. Trots att jag har gjort mycket idag så känns det ändå inte som om jag har någonting vettigt att skriva om. Dagen inleddes med en efterlängtad sovmorgon och därefter ett löppass samt ett besök hos sjukgymnasten. När jag väl kom hem spelade jag Tomb Raider för den hundraelfte gången och nu börjar det bli lite väl tjatigt att rädda världen och skipa rättvisa (och aldrig dö?) trots att Lara Croft är en av mina absoluta idoler.

Vad fanns det då mer att glädja sig åt denna dag? Ingenting intressant i alla fall... Lunchen skulle lagas, hunden skulle trimmas och senare var det dags för nästa träningspass i Ågesta. Och sen då? NADA!

Resten av kvällen får jag väl ligga och fantisera om det nya och fortfarande oinköpta Tomb Raider: Anniversary. Eller så får jag väl försöka nalla en chokladbit från mammas Merci-kartong (har redan siktat in på den marsipan-fyllda pralinen). Men om även det misslyckas får jag väl gräva ner mig i en hög med Disney-filmer. Än har jag ju inte sett "Ringaren i Notre Dame" på länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0