Först vill jag tacka...

Vem hade trott att även jag skulle sluta upp i denna intrighärva? Där alla möjliga patetiska och löjeväckande idioter avslöjar sitt urtrista liv i form av enstaviga ord? Varför skulle någon i huvudtaget vilja avslöja sina djupaste hemligheter inför en bunt internetnördar, som (du hoppas?) läser dina meningar med ett överväldigande intresse? Jag måste ju medge att detta är någonting som passar mig utmärkt!

Hur halkade jag in här? Jo, så tidigt som i eftermiddags gled jag och en kompis som vanligt  in på mattelektionen, givetvis utan förhoppningar att det skulle bli en underhållande lektion, men lektionen flyttad till en av skolans datasalar. Och de flesta datasaler brukar dessutom vara väl utrustade med datorer så det ena ledde till det andra och sedan hade jag helt plötsligt en blogg.

Vem har jag att tacka för det nu väntande äventyret? Jo, mina damer och herrar, det är ingen mindre än min tidigare nämda väninna. (Hon vill väl ha koll på mig i sommar så varför ska jag då missunna henne alla mina hemligheter som jag ser fram emot att avslöja?) Alltså, ett STORT tack till dig min bäste Kapten Jackie för din medverkan och ditt moraliska stöd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0