Jag kan inte sova

Jag kan inte sova...

Jag kan inte sova...

Jag kan inte sova...

Klockan är 22:42 men jag kan fortfarande inte sova...

Idag besökte jag Hälsomässan och där köpta jag en liten present till min lilla fågel som ska få den imorgon när vi sätter igång vårt arbete med projektet. Jag träffade även Sofia G som nu har flyttat hemifrån och hon verkade ha det bra där borta i Hagsätra. Imorgon ska jag ha på mig min stickade tröja från H&M (som jag inte tvättat efter att jag kramat alla i kent) och mina nyinköpta skor. Bussen mot Gullmarsplan går 08:38 och jag borde gå och lägga mig nu.

Men jag kan inte sova...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag läser din blogg ofta oxå ;).

2007-10-29 @ 00:12:40
URL: http://wanillashake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0