Och så kom hon blödande genom skogen

På "happening"-fronten intet nytt... Jag har nu desperat letat efter någonting att skriva på bloggen, men vad hjälper det att tangentsmattrandet kliar när inspirationskällan är torr som öknen? Så istället har jag försökt hitta en snygg och fräsch höstdesign och nu testar jag lite olika färger och bakgrunder, vilket kommer visa sig här på bloggen. Annars flyter väl livet på som vanligt...

 

Enda anledningen till varför rubriken heter som den heter är därför en av Hellas-mammorna ramlade i skogen och slog huvudet i en sten. När hon sedan kom tillbaka till TC var halva ansiktet täckt av ymnigt blod. Visserligen befann jag mig inte på plats vid rätt tidpunkt, men jag såg hur omplåstrad hon var efteråt. Det måste ha varit en rejäl smäll, och som hon själv uttryckte det, förstörde fallet tidernas lopp (en liiiiten gnutta ironi?). Hur som helst... Fyra stygn på närakuten senare framåt eftermiddagen och det skulle förvåna mig om hon dök upp imorgon på långdistansen, men i sådana fall, vilken FIGHTING SPIRIT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0