Veckans "Highlights"

Äntligen fredag! Nu ser jag fram emot en lugn och fridfull helg då jag bara ska smaska i mig onyttigheter och titta på film. Ja, det kan man i alla fall säga om lördagen, men på söndag är det stafett-DM och då är det 100 % fokus. Eftersom jag ännu inte infört mitt bloggande i vardagsrutinen blir det lätt ganska många dagar mellan varje inlägg. Men jag ska jobba på det! För att sammanfatta veckans stora händelser ska jag nu rabbla upp veckans höjdpunkter:

Måndag
Första spinningpasset  för den här hösten. Det var jobbigt!

Tisdag
Jag köpte min loggbok till projektet. Vårt projekt (mitt och Hannas) kommer att handla om organtransplantation och jag skrev en halv sida i den nyinköpta loggboken. Vår första samhällskunskapslektion för året med Jon Kramer. På kvällen tränade jag i spöregnet och mina skor gick sönder :(

Onsdag
Jag vaknar strax efter kl 2 på natten och börjar laga havregryngröt. När jag sedan märker att jag kan sova tre och en halv timme till slutar jag att förvånas över min trötthet och kryper ned under täcket igen. Efter samhällskunskapslektionen avslöjar Hanna att Jon kan svenska. Dagens träningspass bestod av distanslöpning i 90 minuter vilket tärde rätt ordentligt på mina knän och fötter. Men kvällssolen lyste upp den vackra naturen omkring mig!

Torsdag
Jag har hål i nästan två timmar. Jag tar ett misslyckat skolfoto och sen slutar jag fem över två. Mamma cyklar brevid medan jag springer. Hon hade faktist problem med att hänga med ;)

Fredag
Jag har fysik i 2,5 h och sen visar det sig att religionen är inställd. Hanna släpar runt mig mellan Kaj och Jon och sen spelar vi högt "Krokodilen Kaj" i hela datasalen. Taylor visar sig gilla våra små melodier. Jag gymmar på eftermiddagen. Sampo tappar 500 spänn. Michan idiotar sig som vanligt och jag har pluggat matte och fysik fram tills nu.

Vilken SJUKT skoj vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0