Jag är den nya radiostjärnan

För de som missade kvällens P3 Live Session behöver inte falla i gråt för min skull. Den här kvällen var bland de bästa i mitt liv, men jag har inte heller någonsin varit så nervös. Tänk att man skulle få träffa tvåidoler, som inte ens tillhör samma musikgenré. Tack Hanna för att du ville följa med och om man vill se inslaget med mig behöver man bara följa nedanstående länk och bländra framåt ca 50 minuter.

http://www.sr.se/cgi-bin/p3/nyhetssidor/amnessida.asp?programID=2663&grupp=3765

Vad som definitivt brer på kvällens lycka är Markus Krunegårds nya och kritikerrosade album "Markusevangeliet" som just nu  fått en hedersplats i min bokhylla. Som lovat kom den signerad och fin!

image120

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0