Kommer jag att hamna på 'svarta listan' nu?

Eftersom jag fortfarande inte har smält det faktum att Debaser Medis har 20-årsgräns på sina konserter och att jag så hemsk gärna vill se Markus Krunegård spela i vår, mailade jag dem för ca 3 minuter sedan:

Hej!

Jag är en stillsam och musikintresserad själ på arton (snart nitton) år och hade sett fram emot en konsert hos er i vår. Till min besvikelse upptäckte jag att ni ibland har 20-årsgräns på vissa spelningar och undrar nu självfallet hur ni motiverar detta? 18-årsgränser känns ju normalt och som en självklarhet vid fri alkoholförsäljning i lokalerna, men varför 20? Personligen vill jag inte komma ut för att supa mig redlös utan njuta av bra musik. Varför har ni åldersgräns på det?

Med vänliga hälsningar
Emelie Lindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0