Nu har jag mött mitt öde

Idag besegrade jag mitt öde och tog första steget in i högskoleprovets underbara värld. Själva provet i sig var inte särskilt enkelt (jag våndades inför ORD-delen) och jag genomlevde ett prov som upptog mer än nio timmar av min fria lördag i april. Bara det är en bedrift! Efteråt kände jag mig väldigt nöjd med mig själv - jag hade ju faktiskt skrivit provet! Det ger vuxenpoäng och det behöver jag eftersom jag varken jobbar extra, har körkort eller pensionssparar. Inför nästa gång är jag förhoppningsvis bättre förberedd!

Jag stängde precis av videon till tvn då jag bara ätit bullar och tittat på "Micke och Molle". Det var skönt! Stängde precis ned webläsaren från svt:s program Musikbyrån som igår visade ett program med Laakso. Ett väldigt bra program! Rekommenderas! Ifall ni försökt öppna fönstret med P3 Live Session men misslyckatats så fungerar det nu iaf. Jag är i bild vid 45 minuter men beter mig givetvis som en idiot. Men jag var ju faktiskt väldigt nervös eftersom både Markus Krundegård och Elin Sigvardsson (som är två väldigt stora idoler) var inom ett avsatånd på max två meter. http://www.sr.se/cgi-bin/p3/nyhetssidor/amnessida.asp?programID=2663&grupp=3765

GLÖM NU INTE ATT RÖSTA PÅ TRACKS! JAG LA MIN RÖST PÅ BÅDE MARKUS KRUNEGÅRD OCH KENT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0