Ny design

Försökte skapa lite vårkänsla men det livar inte upp stämningen på den här bloggen ändå. Jag har nog aldrig varit så deppig som jag är nu när jag läser en bok om tonårsdepressioner... Man sitter ju bara och bockar av!

Här kommer i alla fall ett tappert försök och nedan har jag besvarat en rad frågor om mig själv och kuriosa:

Namn? Emelie

Ålder? 18 (vill helst vara 20 så jag kommer in på Debaser...)

Bor? I Haninge, händelsernas centrum (*not*)

Sysselsättning? VRG, natur x2

Idrott? Orientering, vanligtvis 7-8 ggr i veckan.

Skador? Ja, ett antal stukningar genom åren men nu Chondromalacia Patellae

Sjuk? Bara neurologiskt (ingenting allvarligt dock)

Utseende? Förr-förra veckan fick jag två komplimanger inom en timme. Det säger väl allt?

Dagsform? Trött på allt!

Godis idag? Faktiskt inte, men ska baka scones senare ikväll!

Ångest? Konstant!

Kär? Konstant

Favoritfilm? Alldeles för många, men senast såg jag "A Beautiful Mind" och den tyckte jag var riktigt bra.

Favoritmusik? Egentligen allt som går inom ramen för svensk rock, pop och indie.

Favoritbelöning? Nobelpriset!

Drömjobb? Läkare

Om det inte går? Psykolog eller tandläkare

Om det inte går? Civilinjengör

Om det inte går? Biträde hos Vi

Om inte det går heller? Då ger jag upp!

Namn på blivande barn? Juni, Hedvig, Irmelin och Adam, Hilding, Henning

Favoritmöbel? Min runda säng som kommer att ta upp hela arean i mitt nya rum

Favoritämne i skolan? Fysik (jag är dock helt lost vad gäller atomen)

Pojkvän? Nej *suck*

Flickvän? Bara Hanna....

Kysst någon nyligen? Jag lever sedan ett år tillbaka i celibat så jag vet helt enkelt inte hur man gör längre!

Senast lästa bok? "Låt den rätte komma in"

Senaste låt jag lyssnade på? Anna Järvinens "Kom hem"

Senaste spelningen jag såg? Elin Sigvardsson på Nalen

Vad jag ska klä ut mig till nästa studentskiva? Kungens jägarpolare

Senast jag grät? Igår...

Senaste raseriutbrott? I söndags

Senast jag talade osanning? Det har inte ens gått fem minuter sedan sist....

Varför svarar jag ens på de här korkade frågorna? Därför att jag har ändå inget liv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0