Dagen efter dopparedagen!

Årets kanske roligaste dag har passerat ännu en gång. Fast inte utan att efterlämna en skaplig hög klappar efter sig! Trots att det enda som stod på min önskelista var "HJÄLP!" när jag flyttar till Götet fick jag en massa julklappar (när jag ju egentligen inte skulle ha något alls). Men nu ska jag se till att min familj är väl medveten om att de INTE kommer undan storshoppingen på Ikea...

Julafton brukar också bli årets hektiska dag (kanske därför att alla känner en press att vara snälla?) och vår var väl inget undantag. Ändå var det bara jag, mamma och Sampo och senare på kvällen kom farmor och Leffe. Låt oss sammanfatta allting i ultra-rapid: morgonjogg, långpromenad, julgröt, tjuren Ferdinand, julbord, Svensson Svensson, Aladdin-chokladask... Julklappar förstås! Till slut somnade jag framför Armagedon (så tråååkig).

Idag väntar jobb på Lovisagården för första gången på flera månader. 14:15-21:15. Jag är lite smånervös men det ska nog gå bra. Ska jag liksom säga "Här är jag!" när jag kommer dit, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0