En hel lördag med barnen!

Idag ska jag jobba "halv-dag" som Anna och Mark kallar det men jag har bett om att få ha dem lite tidigare. Idag ska vi gå tillsammans till Hampstead Heath och besöka lekparken (en jättestor såklart!), caféet och en sjö med ankor. Det blir super! Jag passade dem igår kväll också och det var jätteroligt! Nu regnar det dock så fruktansvärt mycket... (Anna kom precis in i mitt rum och sa att hon skulle gå ut med dem och "lufta dem"). Hmm, ja nu får vi se hur det blir! Vi tänkte ialla fall baka adventsfika till imorgon i eftermiddag. Två recept blir det: pepparkaks-lingon-grottor och saffranstårta! I'll be back for an update later today!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hej du. Vilken fin och julig design du har ;)



Jag ska med till London efter jul, synd att du har åkt hem, men ändå. Var nånstans är det du bor nu? Vi kanske hinner träffas innan jag åker (7 jan) så kan du få ge mig lite tips om vad man tar sig för i London. Kramkram

2008-12-13 @ 21:42:11
URL: http://hanqvist.blogspot.com
Postat av: Emelie

Hehe, klart jag ger dig mina bästa tips och råd om London! Men visst är det synd att jag inte är kvar då... Jag bor förresten i Highgate, Nothern Line, zon 3 (jag vet, fett dyrt med travelcard och så men men...)! Hur länge ska du stanna?



KRAMAR I MASSOR!!

2008-12-13 @ 23:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0