En ledig torsdagkväll!

Äntligen fick man komma ut och träffa lite folk. Kändes som evigheter senast, men allting gick självklart inte helt problemfritt till...


Jag tränade idag på förmiddagen och tyckte väl sedan att jag verkligen förtjänade en lång dusch. Efter det tog ju sminkningen och den allmänna, fåfänga ompysslingen sin tid. Jagbegav mig därför hemifrån ganska sent, men jag hade sedan tidigare bestämt mig för att jag skulle hinna med ett besök vid Mornington Cresent och Regent's Park. Det blev en riktigt fin eftermiddag och jag njöt av varje vindpust som blåste håret vilt över kinderna (trots att jag hade bara tights och klänning på mig). Några riktigt fina bilder blev det också!


Men jag hade bestämt möte med Imperials stolthet Camilla klockan 16 på High Street Kensington. Jag var tvungen att meddela att jag skulle bli sen men att jag skyndade mig så snabbt som möjligt. Jag hoppar på bussen från Baker Street och beger mig så sakteliga mot Camilla och besöket från Sverige bestående av Cecilia och Anton. Jag hinner till Notting Hill och sedan får jag ett sms från Camilla om att viska ses på Crawford Street, inte långt ifrån BAKER STREET! Gissa glad jag blev när jag insåg att jag var tvungen att hoppa ut i ösregnet för att sedan åka 28 minuter i buss TILLBAKA i rusningstrafik. "Nåd!" blev Camillas sista ord...


När vi väl möttes, en och en halv timme senare, såg vi till att äta och sedan bege oss mot Knightsbridge (fick vänta på bussen i ca en halvtimme, viktigt är förstås att det stod MAX 12 minuter i tidtabellen!) och Sainbury's för att köpa glass, chips, kakor och annat gott ni kan tänka er. Kalasandet började när vi slagit oss ned i Camillas hus mysiga sällskapsrum. Bildbeviset kommer här och sov gott!

  

(Ni har väl inte glömt att tävla på http://se.limbino.com/c01/link/z4czufddcj?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0