Ett jätteonödigt inlägg om absolut ingenting!

Nyligen kommen ur duschen efter ett uttröttande men härligt träningspass. Imorgon är det vilodag och sovmorgon (och bara en vecka kvar tillsammans med familjen och sen blir det tomt, väldigt tomt)! Jag blev alldeles nyss lite smått irriterad när jag insåg att jag inte hade tid till en halvtimmes powernap efter duschen (kom iväg väldigt sent idag tyvärr) så nu sitter jag här och smaskar på en lussebulle. Ska nog ta en till inann jag beger mig mot dagis om... 3 minuter!

Så vad händer i världen idag? By the way, om moder jord vill skypa ikväll kan hon logga in efter 18 (svensk tid) för jag ska nämligen inte passa barnen ikväll! Jag återkommer senare idag! Vilket onödigt inlägg det  blev...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0