Nedräkning

Jag må ha världens separationsångest, men på söndag åker jag hem för att stanna! Det har nämligen visat sig att de har fått tag i en lämplig ersättare som dom tycker verkar bra. Huvudsaken är ju att barnen får en bra au-pair, inte sant? (Synd bara att jag visades vara den bästa av dom bästa...)

Om 48 timmar sitter jag ensam i lägenheten. Då har Anna, Mark och barnen åkt till Sverige för att fira jul och jag är kvar två dagar till. På fredagen tänkte jag väl bara träna och packa ochnjuta av ensamheten. På lördagen blir det fullt ös! Träning och sedan Tate Modern, Hyde Park och julmarknaden och slutligen Harrods en sista gång innan hemfärd. Söndagen kommer att tillägnas min traditionella flyplats-ångest. Värsta oron brukar dock lägga sig när man checkat in väskorna och gått igenom säkerthetskontrollerna...

Nu ska jag hoppa i duschen efter morgonens träningspass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0