Pust och stön och stånk bakom dörren...

Jag försöker vända tillbaka dygnet och gå upp lite tidigare för vardag - så det inte blir som i söndags då jag sov bort halva dagen och inte slog upp ögonen förrän klockan passerat tolv! Så idag gick jag upp halv 9 och jag tror att jag hann före Mark till köket för att fixa frukost. Nunär jag är ledig bär jag in frukosten på rummet och äter den i lugn och ro samtidigt som jag ligger i sängen och tittar på julkalendern. Sedan kom hyresvärden med några gubbar och Mark sa att "de hade glömt meddela att de ville upp på vinden...". Jag vet inte exakt när de kom men jag vet att de fortfarande är kvar här och att jag inte kan lämna rummet iklädd enbart morgonrock. Jag som tänkte ge mig ut och träna om fem minuter... Kanske kan jag smita in på toaletten så jag åtminstone får borsta tänderna? Annars vet jag inte hur länge jag blir kvar här inne på rummet...

To be continued...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0