Roliga citat of today!

Vi är på väg mot parken och av någon oförklarliganledning nynnar jag på Lambo-låten man sjunger vid festliga högtiden för att få folk att dricka upp liiiite snabbare! Men det här är Beccas egen version:

- Hambo-lej hambo-lej, fjuttan-liten-Hambo!


Christopher efter han har dummat sig och fått skäll:

- Jag är bara elak mot elaka...


Christopher tittar på Harry Potter 4. Under slutscenen och det farliga mötet med Voldemort ropar han på mig och utbrister:

- NU händer farliga grejer! (ja, han har tagit intryck av far sin!)


Becca ska duscha!
B: - Jag är glad!

J: - Är du en glad tjej?

B: - Jag är ingen glad tjej! Jag är GLAD!

Barn är söta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0