En uppdatering!

Hehe... Jag ursäktar den lite halv-dåliga uppdateringen på sistone. Jag har ju ganska nyligen kommit på att jag tycker det är kul att blogga igen så jag har ju av ren vana skrivit minst ett inlägg per dag de senaste veckorna. Så här kommer nu ett lååångt inlägg!


Så vid slutet av dagen sitter man bakåtlutad med ryggen mot det varma elementet. Och framför sig har man en dator som stänger av sig själv hela tiden efter bara några minuter. Jo, det är lagom irriterande! Lika irriterande är också mellanslagsknappen som glappar...


Idag genomförde jag ett synnerligen lyckat träningspass. Med feministiska kampsånger i hörlurarna begav jag mig strax efter klockan nio på morgonen mot Hampstead Heath och veckans andra intervallpass. Som många andra träningsfreakar där ute i världen så märker jag andra positiva effekter av disciplinerad och regelbunden träning. Inte bara får man bättre kondition och blir man starkare, utan man blir också väldigt glad och pigg. Jag tränar stenhårt på morgonen så att jag senare på eftermiddagen och kvällen orkar leka med Rebecca och Christpher. Makes sense? Egentligen inte, men man blir i alla fall väldigt hungrig!


Idag träffade vi också Jana, nannyn från Slovakien som tog hand om Christopher och Rebecca innan mig (under en betydligt längre tid också...). Vi träffades i Waterlow Park och "våra" barn fick träffas och leka tillsammans (hon hade en flicka i Christophers ålder och en bebis på nio månader). De var jättetrevligt och barnen, framför allt Becca, blev jätteglada att se henne igen. Jag måste dock avslöja att jag blev lite avundsjuk, kommer barnen att sakna mig så där mycket när jag åker?


Nu hoppas jag att pizzan är på ingång snart... Jag är ju vrålhungrig! Kan mamman där hemma tänka sig att Skypa imorgon klockan nio svensk tid?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0