Alla böcker jag läst under det här året!

Folk säger att jag läser jämt, men det tycker inte jag. Jag bara läser när jag har tid; alltå på bussen, tunnelbanan, på väg till skolan (förhoppningsvis går jag inte in i någon), på bussen, tunnelbanan, framför brasan och i sängen tills jag somnar. Det är ju INTE jämt!

Alla böcker jag läst under det här året:
Elva minuter av Paulo Coelho
Parfymen av Patrick Süskind
Lång dags färd mot natt av Eugene O'Neill
The Girl next Door Jack Ketchum
Den skräckfyllda skolan av Lemony Snicket
Det hemliga hisschaktet av Lemony Snicket
Den bedrövliga byn av Lemony Snicket

Okej, det var inte så många, men lägg också märke till att jag läst ett okänt mörkertal Kalle Anka-serier också. Om nu det räknas som skönlitteratur...

(Kent, Norrköping, 16 februari)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0