En vanlig söndag

Jisses, vad trött man kan vara på livet! Bara plugg, träning, sova och om igen...

Det var extremt svårt att komma upp i morse (sov ju ändå typ 8 timmar, men ögonlocken satt som klister), men det kanske inte var så svårt eftersom gårdagens nervositet och hjärtklappningar tog musten ur mig. För de som inte vet var jag igår på mitt livs första intervju, och allt som allt tog nästan tre timmar!

Jag kom precis hem från en träning ute vid farstanäset och stinker svett. Ska hoppa i duschen och sedan sätta mig och råplugga dramatik inför svenskprovet i litteraturhistoria på tisdag. Har jag tur hinner jag kanske att se på Natt på museet i kväll (ja, jag vet att Ben Stiller är en fjant men jag tycker ändå att filmen är mysig och bra).

Jag ska föresten laga en jättegod middag i kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0