Idag ska bli en bra dag!

Jag vaknade imorse till min förfärliga ringsignal till väckarklocka. En timme senare steg jag upp ur sängen. Då var kl 9. Jag tränade. Har tränat klart nu. Ska äta frukost och dricka massor av te. Sedan ska jag ut och springa ett distanspass. Mitt emellan alltihop ska jag plugga svenska! Vi ska ha svenska redovisning påmåndag och vår grupp är ganska o-sammarbetsvillig.

Apropå grupper, så har jag just nu fem grupparbeten. I svenska B, psykologi B, biologi B, breddningskursen och slutligen 100poängsprojektet. De två sistnämnda kommer varar dock en längre period men resterande fyra ska redovisas nästa vecka.

I helgen ska jag plugga svenska, fysik, biologi och civics.

Jag ska även leta jobb och skriva en ansökan. Jag tänker inte säga till vad, eftersom chansen att man blir antagen är en på miljonen. Om jag blir den där ente på miljonen kommer jag definitivt att skryta om det på den här förbannade bloggen.

Ikväll vill jag gå på restaurang och kanske hinna gå lite i affärer i eftermiddag. Låter lite intensivt kanske, men vi får se.

Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0