Tillbaka från fjällen

Trippen till Sälen blev en kanon-succé! Utan tvekan! Två av tre dagar totalt strålade av solsken och skidåkningen kunde inte ha varit bättre! Igår höll jag därför på att imploderas av ångest, under dessa dagar verkade det nämligen som om jag hade ett liv... Men tillbaka till verkligheten, och nej, jag har definitivt inget liv... Bara ångest!

Grädden på moset blev knäskadan jag dragit på mig! Nej Hanna, jag är inte hypokondrisk utan nu måste jag troligtvis åka hiss i skolan (alltså, bäst att hålla sig på god fot med mig så slipper du mjölksyran till femtielfte våningen). Hädanefter väntar troligtvis kryckor... Kul, kul...

Jag måste bara få konstatera det faktum att det typ bara är tre månader kvar innan jag tar STUDENTEN! Och det är så sjukt mycket saker man måste hinna med. Eftersom jag söker lite medömkan från er måste jag ju spä på mitt elände: 3 projektarbeten, ett fysikB-prov, teoriprovet, högskoleprovet, körkortet, en massa andra prov, tävlingar, jobb, CA.... Listan kan göras lång!

Ångest, ångest är min arvedel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0