Haha! Ångest på hög nivå!

Så här kan man fira påskhelgen. Personen ifråga skrev det här år 2004. Gissa vem?



Min påsk

Vad jag gjort i påsk:

Jag har suttit inlåst i ett litet litet kassaskåp och druckit
Den Ondes Floppvatten medan jag grämt mig och funderat över följande...

1.Att ni inte tror att mitt leende är äkta.
2.Att jag inte kunde bestämma mig för vem jag skulle hålla på i hockeyfinalen.
3.Att Starmastermilla är dum mot mig och tycker jag förtjänar att bada i bajs.Det är inte mitt fel att det är dödsfult med brassehatt brasseblås och för korta(tillgjort för korta!)brallor.
4.Att det är så satans trångt i kassaskåpet.
5.Hur jag ska kunna smyga in E-typefruppan och eurodiscokaggen i så många låtar som möjligt och ändå kunna påstå att jag är riks-indie. Jag menar nu när man snart är 53 år gammal så kan man ju verkligen börja jämföra sig med E-Type!
6.Att jag inte kan komma på något mer att skriva just nu.


Nu kommer Harri & Martin och hämtar mig.
Vi ska åka på beachparty....
Åhhhhh Nejjjj
de har tagit på sig sjömanskostymerna och de ALLDELES FÖR KORTA,JAG MENAR TILLGJORT FÖR
KORTA BRALLORNA.
Herregud...Det är bara att svälja stoltheten och dra på sig den svettiga gamla
sjömansdräkten!
Glad påsk



Hahahahaha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0