Untitled

Jag vet att det bästa kanske vore att bara dra

Nästan gå under av sorg men att sen skulle det vara över

Men det går inte

Folk bara säger att det kommer ta tid

Men att om ett tag är allt bra igen

För så säger man ju alltid

Men jag vet inte

Jag kan ju inte sluta älska dig bara sådär

Och glömma allt jag känner


Ibland känns det bra och jag tror

Att jag håller på att lyckas komma över dig

Men så vågar jag liksom inte och biter fast

Trots att jag verkligen vill komma vidare

Och när jag märker det

Att det är likadant nu som förut

Att saknaden inte släpper

Så känns det som att det enda jag klarar av är att

Liksom nöta bort känslorna

Låta tiden gå och hoppas och sörja och hoppas och sörja

Tills de försvunnit av ren utmattning

Det vore så sorgligt om det skulle sluta så

Men just nu känns det som att det är allt

Jag över huvud taget kan göra

Johan Tjurfjell


image113


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0