Vadå 'pretentiös'?

Någon som inte förstod föregående inlägg? Det är lugnt, klockan var mycket och jag befann mig i någon sorts trans när jag skrev det så jag tänker lite kort beskriva vad jag egentligen menade i stycket nedanför.

Först och främst tycker jag att vanliga bloggar där folk bara rabblar upp en massa saker som händer i sina dötrista liv blir otroligt tråkiga i längden. Den här bloggen är tyvärr inte ett undantag (de flesta inläggen är bara SKIT) men nu gör jag ett helhjärtat försök i hopp om att den här bloggen kommer att bli 10 gånger mer intressant att läsa, eller kanske 10 gånger TRÅKIGARE att läsa. Vad vet jag?

Hädanefter kommer jag att bara skriva om allvarliga saker. Med 'allvarliga' menar jag inte tråkiga eller politiska inlägg där jag analyserar allt skit som händer i världen. Jag vill bara kunna vara allvarlig i den bemärkelsen att jag är ÄRLIG! En del kanske tycker att det är tråkigt att jag inte skriver om något hett skvaller, men om ni verkligen vill veta så består mitt liv för tillfället bara av tre saker: plugg, träning och nu körkort. Om jag ska hålla på och babbla om något sådant hela tiden blir det vääliiiiigt seeegt och TRÅÅKIIIIGT!

Därför, adjöss med min oseriösa jag och fram med mitt ärliga och allvarliga jag!

Tar jag mig själv på för stort allvar? Kalla mig då 'pretentiös'!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0