1st Girlsession!!

Nu bor jag i bunkern tillsammans med tjejer i aldern 11-12. Riktigt gulliga ar de an sa lange, men smekmanaden kommer nog sa smaningom att lida mot sitt slut och da far man kampa for att halla humoret uppe. Nu nar jag inte langre bor i the Pro Ho och passar barn 24 timmar om dygnet innebar det mindre datortid och bla ringar under ogonen. Ni som mailar mig emellanat far vanta talmodigt pa svar...

Till skillnad fran pojkarna tystnar flickorna relativt for nar vi ber dem om det och de ar betydligt mer involverad i alla sanger an vad pojkarna nagonsin var. De ater inte heller lika mycket (det absolut basta!!!).....

Nu ska jag ga till stranden for nu lider min hour off mot sitt slut....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0