7 timmars OD

Nu ska jag passa pa att skriva ett riktigt langt inlagg. Ja, eftersom det nu finns tid till det! Sa var ska jag borja? Jo, anledningen till att jag har tilldelats sa lang datortid (nastan helt privat ocksa!) ar att jag har Office Duty. Fran kl 5 till 12 ska jag sitta och svara i telefon, medan de andra roar sig. Det ar ju faktiskt sista kvallen och Skit Night och imorgon aker de odragliga pojkarna ivag och vi valkomnar varmt flickorna forst pa sondag. Jag hoppas att det blir en synnerligen rolig changeover och att vi hittar pa nagot kul!

Nagot nytt pa camp-fronten? Nja, det ar val inget sarskilt som hant de senaste dagarna. Det vill saga, om man bortser fran det faktum att jag besok sjukstugan 3 ganger inom 24 timmar. Hur kommer det sig? Jo, igar kvall var det Carnival Night och allt var en enda stor fest. Vi skulle dela ut godis till barnen om de utforde vissa uppdrag eller gjorde nagot for att fortjana en godisbit. Jag var pa basketbollplanen: "You have 5 shots to go, you make two and you have one piece of candy". Eftersom man satt och lurade pa en godisskal kunde man ibland inte lata bli att sno at sig en liten bit da och da. Jag rakade dock valja en med jordnotter och fick darmed en allergisk reaktion, dock en lindrig sadan eftersom jag bara nuddade den chockladiga ytan med lunga och lappar. 2 Tavegyl och sedan hade jag inga problem att somna. Sov tungt hela natten men vaknade dock upp mitt i natten och var alldeles spyfardig. Men jag somnade snart om och med tunga steg begav jag mig till frukosten kl 9 pa morgonen.

Mina andra tva besok har bestatt av smartor i fingrar och tar av olika slag. Da vi tranade rescuing from a recueboat hamnade mitt pekfingar i klam nagonstans och det har smartat under dagen. Jag har dock fatt tabletter och en icepack. Andra gangen jag gick i the rescueboat today fick jag kramp (tror jag) i tarna och nu kan jag inte rora tva av dem pa min vansta fot. Jag har fatt ytterligare tabletter och jag ska dosera mig sjalv idag sa far vi se. An sa lange kan jag inte ga! En typisk otursdag i Emelie Lindgren spannande liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0