Andra omgangen pojkar!

Jag vill bara doda! Vi har i princip dubbelt sa manga campers during the second session som under den forsta. Och dessa kommer att vara har i tva veckor! De ar sa jobbiga! Oavsett alder skriker de och kastar mat vid varje maltid och nar jag was lifeguarding I had to tell the same boy to be quiet for at least three times, and still he didn't listen. The buddy-check could be kept to a minimum but instead it took about ten minutes because we had to start over, over and over again...

Svallret flodar over hela campet. Alla pratar om vem som made out med vem och vem som var otrogen och hit och dit. Det blir ganska trakigt i langden (jag har varit valdigt diskret om vem jag strulade med). Men jag kan lika garna avsloja min lilla hemlighet (som jag faktiskt delar med tva andra tjejer som ingar i the female staff). I made out with the same boy I've been talking about before! He's from England and his name is James Weston.

Hursomhelst, Hanna, jag vet att du ar trott pa det har men titta vad jag hittade pa DN:s hemsida:
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=597&a=799742

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Vad jag kan förstå är du utomlands?

Vad har du för dig för tok? :)



Mvh

Söderlund

2008-07-01 @ 05:01:43
URL: http://ventux.blogg.se/
Postat av: Leif

Tjejpladder! Skärp dig.

2008-07-02 @ 13:51:38
URL: http://stiftsemlan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha!!! Pladder och pladder... Det ar faktiskt valdigt vacker natur har!

2008-07-02 @ 19:20:55
Postat av: Hanna

Haha... jag drömde att du och James gifte er för några nätter sen! Kom hem och gift dig med mig istället, saknar dig ju!!! ;D

2008-07-03 @ 19:20:39
Postat av: Emelie

Hanna, du vet att du har en sarskild plats i mitt hjarta! Bara sa du vet sa har han flickvan hemma i England... (Fast det fick jag reda pa typ i forrgar!) Men det spelar uppenbarligen ingen roll nar man ar pa camp.

2008-07-03 @ 23:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0