Okej, jag har overlevt natten!

Det har inlagget riktas enbart mot oroliga nara och kara som fick ett hysteriskt samtal mitt i natten av en gratande svensk flicka i USA som atit kinemat med jordnotsolja.... Det var lite jobbigt och jag var riktigt sjuk i flera timmar men nar jag vaknade i morse (Miss Eileen vackte mig for att beratta att fadern min ringde kl 5:30) madde jag, till skillnad fran nar jag gatt och lagt mig, fortraffligt bra. Nu brottas jag mot trottheten som alla mediciner orsakat. Eileen berattade ocksa att modern min har skrivit ett mail (snalla mamma, hoppas att det har mailet var battre grammatiskt sett an det du var pa vag att skicka till ambassaden). Kanske kan jag fa lasa mailet?

Hursomhelst, for de som inte vet inleder min alskling Markus Krunegard Kents spelning i Norrkoping den 1 augusti. Det vill man ju inte missa (JAG VILL HEM!!!)....

By the way, efter att ha brakat en hel del med Camp America och efter en rad samtal med kontoret i NY kan jag nu fastalla mitt hemresedatum. Jag landar pa Arlanda den 15:e augusti kl 8:50 pa morgonen. Jag vill garna veta vem som moter mig dar...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Så var det datumet inringat i kalendern med alla färgpennor detta hus kan erbjuda!!! Inte en dag för tidigt för dig att komma hem... ;D Pussar på dig!

2008-07-25 @ 23:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0