4th of July

Igar var det USA:s nationaldag och vi firade den pa campet med ett fullspackat schema och en massa roligheter. Det bar mig emot att sjunga amerikanska hyllningslatar och trots mitt (aningen upproriska) svenska blod sjong jag med i "God Bless America". Det var fint!

Vi hade aktiviteter bade fore och efter lunch och jag hade aran att tillbringa totalt sex timmar med Brook View 6. 90% av barnen har ADHD och jag var ensam female counselor bland 15 snorungar. Det var anda ganska kul! Det vill saga, nar de lyssnade... Vi avslutade eftermiddagens aktiviteter med en tavling som kallas "Frozen Tee-Shirt". Och vad tavlingens namn pavisar innebar det att vi skulle hacka loss en "Camp Integrity"-T-shirt som var frusen i en vattenfylld aluminumbox och sedan skulle en counselor kla pa sig den och springa till Jess och ge henne en kram. Endast counselors fick delta, 2 male counselors och 1 female counselor. Eftersom jag var den enda tjejen fick jag vara med men jag behovde inte satta pa mig den iskalla T-shirten. Det gjorde Anthony sa garna och han ska fa ett vanskapsband i beloning (...som just nu ar i tvatten).

Pa kvallen hade vi ett enda stort Beachparty for alla campers. De fick bada och jag lifeguardade. Ur hogtalarna dundrade dansvanlig pop och alla lifeguards dansade pa the dock. Det var verkligen askul! Nar ungarna sedan lamnat stranden fortsatte festligheterna. Jag har det fangat pa film...

Idag fick jag radda en unge till som foll i sjon! Stupid kids just showing no respect for the rules. I mean, we have rules and restrictions for a reason... Camp Integrity: "For safe and educational fun"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0