P(a med ring) andra sidan p(o med two prickar)

Finally, here I am in the United States, New York! Jag overlevde resan hit eftersom jag annars inte skulle kunna sitta pa lagret och skriva det har blogginlagget. Det finns inget svenskt alfabet pa det har tangentbordet, men det har ni sakert rean markt!

Kontakt med mig sker pa mailen: [email protected]
Eller sa kan ni skicka brev till foljande adress:

Emelie Lindgren 
Camp Integrity Staff
PO Box 310 14 Ski Run Road
Burlingham, NY 12722     USA


Min onskelista kommer har:
1. Kalle Anka tidningar
2. Laakso-skivorna
3. Choklad
4. Karleksforklarande brev
5. ...

Stay in touch, beloved friends!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Åh, jag är så avundsjuk! Hoppas du får det roligt!Kram kram

2008-06-16 @ 22:19:53
Postat av: Hanna

You wish, nu har vi ju antligen chansen att glomma bort dig riktigt mycket! :)

2008-06-16 @ 23:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0