Update?

Jisses, det finns sa mycket att saga men jag ska fatta mig kort!

Jag lever fortfarande trots att vi hade en tornado pa besok (riktigt laskigt)! Jag ar efter tre skriftliga prov och ett fys-test en certifierad Lifeguard (far nu ga om kring vid var waterfront med en rod rescuetub som det star "GUARD" pa). Ungarna ar asgulliga och maten ar ofattbart onyttig och fet och med manga kalorier, darfor kanner jag mig ganska smal har. Tjejerna sminkar sig varje dag men jag skyller pa "I gave up my beaty years ago, I have accepted that it's hopeless". Man blir ju sa smutsig av att leka med barnen. Det finns massor med ogongodis har!!


Skriv brev! (Hanna jag har fatt ditt brev och vykortet fran Austria, men det drojer ett tag tills du far svar. Jag skriver brev, men hinner aldrig posta dem. Skriv mer men anvand din finast handstil, jag ar inte sarskilt bra pa att tyda hieroglyfer!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0