En perfekt början på en perfekt dag!

Ibland tror jag att Gudarna verkligen lyssnar. Jag var som vanligt lagom sen med tandborstningen och hade bråttom till bussen (som bara ska ta mig en hållplats ut till stora vägen där nästa buss in till stan väntar). När jag kommer in i köket och är på väg att ta tag i ryggsäcken säger Michan 'att jag fick ett sms'. Jag hoppas att det var Lena på skolan som sa att psykologin var inställd... Och det var det!

Ingen psykologi (vi skulle haft seminarier i KBT) och jag åker helt enkelt inte den långa vägen med kryckor för att gå på fysiken även om vi har prov nästa vecka. Jag har väl mina principer... Hoppas inte Mats blir ledsen bara!

Idag ska jag alltså vara hemma och softa, men jag ska nog börja med att läsa Harry Potter (ja, jag har i princip fastnat i den spännande läsningen och jag har ingen aning om hur den slutar) och sen plugga fysik och kanske skriva lite på projektet. Men nu ska min koncentration bege sig till Malfoys herrgård...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0