Min önskelista

Om någon, någon gång, får en uppenbarelse som rent ut sagt innebär att jag ska tillskänkas presenter kan det vara bra att veta vad jag vill ha:

1. Markus Krunegård - inslagen i ett lagom rockigt paket - som jag kan förvara i en glasmonter på mitt rum.


2. Björn Gustavsson - ja, jag såg honom och visste vem han var lååångt innan han dök upp i Melodifestivalen (då ni andra kärlekskranka och perversa tanter såg honom framföra sin visa till Carina Berg) - också i ett terrarium brevid Markus.




3. Filmutrustning - jag vill ha rubbet vilket innefattar bla JÄTTE-stativ, JÄTTE-kamera och en JÄTTELUDDIG mikrofon som jag kan göra många, långa, fina dokumentärer med.

4. Ett bibliotek - med alla klassiker, encyklopedier, ordböcker och annat läsbart (man måste ha stege för att nå alla böcker).

5. Ett (?) Keyboard - tänk om man kunde göra lika vackra låtar som Annika Norlin med detta underbara instrument.


6. Skidpaket som inkluderar supersnygga slalomskidor (med gummi där fram), stavar, pjäxor som inte ger skavsår och en cool hjälm som skyddar knoppen min.

7. Pappas systemkamera + en analog kamera (då måste jag lära mig att framkalla)

8. Matte- och fysikböcker - (NEJ JAG ÄR INTE GALEN!!!) Tänk om jag kunde komma fram till något lika fantastiskt som Einstein om jag också bara agerar "hobbyfysiker".

9. Riktiga skivor med omslag, alltså inget nerladdat skit! (Ex: Anna Järvinen Jag fick feeling och Håkan Hellström För sent för Edelweiss)
       

10. Kalle Anka-tidningar (Ankeborgs tidslösa berättelser får man ju aldrig nog av!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0