Stadsdelen Dal i Helsingfors

Oh yes I hate this bridge
I hate to walk on it
I hate the bridge and the things it makes me think of


Finally! Jag som väntat hela veckan! Se fram emot en total musik-hjärntvätt alla mina nära och kära!




Laakso-Markus i svt-intervju


Om en person går in i en affär och snor Laaksos skiva och Markus ser det, gör han inte så mycket.
- Jag menar, den laddas ner precis hela tiden, så det är väl roligt för dem att får ett omslag också.
Det hade varit en annan sak om någon snott godis från en handikappad, för så gör man inte. Men, jag menar, jag har ju själv snattat, säger Markus.



Jag har inhandlat totalt tre skivor på knappt tre månader. Det slutar väl snart med att jag finansierar halva Sveriges musikkår. STOPPA FILDELNINGEN FÖR GUDS SKULL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0