Vänner är det finaste man kan ha

Sanna vänner är som diamanter, sällsynta och dyrbara

Äntligen kommer ett inlägg att tillägnas mina vänner. Vänner, ni vet vilka ni är, som genom vår livslånga relation stöttat mig längs mitt E4:an (som inte helt oväntat gjort några avvikelser) och som visat medlidande när jag behövt och som formar mitt inre, underbara jag så att jag stannar kvar hos er. En del kanske tänker "det var på tiden med ett hyllningsinlägg så att alla som läser den här tarvliga bloggen förstår vilket jobb vi lagt ner på den där egocentriska och otacksamma flickan"...



Sorgligt
nog är jag cynikern själv och måste angripa alla kommersiella utsugare som jag trott prioriterat vår vänskap framför allt annat men istället valt att låta den tyna bort och förvandlas till ingenting. Det är visserligen mitt fel men det är patetiskt när dessa människor sedan hör av sig och förväntar sig att man ska "komma ihåg den och den gången då den och den gjorde det med den och den" osv. Det är så man spyr på eländet! Jag ska däremot inte vara helt negativ. Denna sorts vänskap skänkte mig mycket erfarenhet och lärde mig vilka man kunde lita på, vilka som hela tiden avundades en, vilka som utnyttjade en, vilka som är värda att nämnas i den här bloggen...

Oavsett vilken "vän" du är, är jag skyldig dig ett stort TACK! Du hjälpte mig uppenbarligen dit jag är idag och jag är så förbannat nöjd med mina vänner! Så nu, alla kära vänner, ni vet ju vilka ni är, släpp aldrig taget om mig för jag älskar er så förbannat mycket!

Som ett tecken på min förevigade tillgivenhetskänker jag härmed er länken till Håkan Hellströms senaste ingel och video då det nya almbumet "För sent för Edelwiess" släpptes idag med lysande recensioner:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0