Bara en vecka kvar tills STUDENTEN!

Hundrapoängsprojekten är redovisade! Ännu ett MVG är inkasserat och imorgon ska vi måla lakan till vårt fin-fina flak. Livet leker! Innan den 5:e ska jag hinna besöka Västerbron och ta reda på var Markus Krunegård bor. Jag och Hanna ska agera "stalkers" och vänta på honom utanför SR på onsdag dagen innan och sen ska vi följa efter honom på bussen. Kanske ska vi ta med oss en kikare? Vi ska också hinna mysa tillsammans och utmana ödet, var och en på olika sätt...

Sen väntar nervositeten inför USA! Jag har haft så mycket att göra att Camp America har under hela våren känts som ett helt overkligt äventyr. Nu är det bara en halv månad kvar! Hjälp vad jag är nervös...


Kommentarer
Postat av: Anna!

åh fan, så du lever fortfarande !! ;> det var inte i går man såg dig. hur är det? jo men nu är den borta FÖRALTID! :D

2008-05-29 @ 23:19:31
URL: http://kiwamu.blogg.se
Postat av: Anna

Jo det är samma här, men det kommer nog att bli bra :D vad ska du jobba med efter skolan?

2008-05-31 @ 10:16:34
URL: http://kiwamu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0