En kylig måndag i maj

Jag sitter i skrivande stund och försöker förtvivlat krympa min psykologi-uppsats från tre sidor till två sidor. Jag har redan dragit ut alla marginaler så långt det går men den är fortfarande för lång. Hjälp! Jag behöver någon som tar bort allt skitsnack i texten.... Får väl tjata lite på Hanna imorgon!

Helgen som gick var extremt varm, men nu visar termometern bara 10 grader Celsius. Burr! Man känner verkligen att studenten är nära. Idag kunde vi tex köpa biljetter till balen och slutskivan. De krävde dock CASH och det hade inte jag så jag ska köpa det på onsdag istället. 300 + 140 = 440 totalt!

Syrénerna börjar blomma nu och det är ett typiskt vårtecken. Vanligtvis brukar de blomma vid skolavslutningarna så de är väl lite tidiga.

Jag är väl helt fylld av vårkänslor, men nu måste jag bli lite mer diciplinerad och återvända till psykologin. Om 15 minuter ska jag cykla till gymmet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0