En mörk kväll för Tre Kronor

Det är verkligen sorgligt att se Finland storspela mot Sverige. En del påstår att Sverige inte har några villiga NHL-proffs som ställer upp i Bengt-Åkes lag och att det skulle vara orsaken till Sveriges "fjuttiga" fjärde plats i VM. Fast jag tycker ändå att det var kul att se så många nya VM-debutanter i den Svenska truppen och om man betraktar det utifrån det prespektivet är Sveriges prestationer i Quebeq ändå imponerande.

Inte bara våra svenska hockey-stjärnor har haft en tuff kväll! Själv har jag suttit hemma och försökt plugga till NT i fysik B på tisdag, medan Markus Krunegård spelat på Debaser Medis. Jag mailade och kritiserade 20-årsgränsen utan framgång. Jag får helt enkelt brottas med alla fjortisar på kafé 44 på tisdag!

Imorgon väntar mer fysik och även lite biologi. Kanske får jag dessutom en ny mobiltelefon!!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Finland är bäst..

2008-05-17 @ 23:35:16
URL: http://pratbubblan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0