It's just me being ALIVE!

Det är kanske svårt att tro nu för tiden, men det är jag i alla fall. Kände mig tvungen att påpeka det eftersom jag fick ett sms från mamma som frågade om jag fortfarande lever. Hjärtat pumpar runt en massa blod och jag andas fortfarande in friskt syre och citronsyracykeln rullar på, ja, det är väl det som kategoriserar liv.

Plugg-non-stop hela veckan och så blir även nästa vecka. De senaste dagarna har varit helt sjuka! Tisdag: skriver på protein-projektet, tränar på svenskan, börjar planera repetitionen inför nationella i fysik, bråkar med mitt visum, bakar muffins till ett halvt kompani och sedan avslutningsvis sammarnas skiva (våfflade håret eftersom jag skulle gå som 80-talet då temat var 1900-talet).

Onsdag: Sov ca tre timmar. Idrott på morgonen, äter en banan till frukost. Svenskredovisning i 25 minuter. Försöker hinna att skriva klart proteinläkemedelsprojektet men tvingas läsa igenom ett annat projekt (4 frivilliga ville han ha och jag blev tvingad!). Kommer sent till lektionen, men får klartecken och lämnar senare in arbetet. Sprint-DM i Tumba. Start kl 19.11 men missar två tåg pga en brand vid Fridhemsplan som skapar kaos i tunnelbanan. Kommer till TC tio minuter innan start. Får lyckligtvis skjuts hem. Börjar skriva på ett utkast i psykologi som ska vara inlämnat nästa dag.

Idag: Misslyckas med att lämna in ett utkast, men jobbar på som fan med psykologin ändå. Rättade vårt jättelånga projektarbet. Imorgon inlämning 100-poängsprojektet (jag och Hanna har gömt undan papper till skrivaren). De senaste

Nästa vecka väntar ytterligare två inlämningar, ett besök hos ambassaden samt självutvärdering i samhällskunskap.

Jag lever väl? Öh... tyvärr har jag inga roliga nyheter att delge er beloved readers! Det händer bara tråkiga saker i mitt liv just nu. Hannas arbetskamrat hade dock sett Markus Krunegård på stan igår, det var kul för HENNE i alla fall (men jag har ju faktiskt PRATAT med honom både i verkligheten och via mail).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0