Jag lever i total och oundviklig misär, vem räddar mig?

Om gårdagen var den roligaste dagen på länge är idag den mest ångestladdade och dystra dagen på väldigt, väldigt länge. Jag upplever i och för sig ångest och dåliga dagar väldigt ofta nu för tiden, men den här dagens hemska upplevelser slår de flesta.

Det är nämligen så att jag kanske inte kommer iväg till USA i sommar bara för att jag inte hinner att få tag i ett visum tills "the departure day". Då kommer jag helt enkelt inte iväg och jag får inte mina pengar tillbaka. Kan det bli så mycket värre än så här? Ja, det kan det! Mitt och Christinas projekt går åt skogen eftersom det bara är jag som arbetar på det (Christina är jättesöt men hon är världens lataste vad gäller grupparbeten) och jag har helt tappat lusten till det. Den här breddningskursen är den absoulut tråkigaste och jobbigaste jag någonsin läst och jag ångrar verkligen valet (jag tippar på att t.o.m. konsthistoria hade varit roligare). Dessutom har jag lovat mig själ att börja skriva på min psykologi-uppsats men i den här takten lär det inte bli av (trots att jag har en långhelg framför mig). Jag sitter bara och gråter vid datorn över min totala och oundvikliga misär!

Igår var en väldigt rolig dag eftersom vi hade mösspåtagning, Karro fyllde nitton år och jag var på skiva. Bilderna nedan (som jag lovat) säger det mesta.



Skivan vi gick på hade temat "Kungen". Som bekant ska jag och Hanna ALLTID dra saker och ting till sin yttersta spets, vilket vi gjorde igår kväll också. Jag gick som kunglig hovryttare och Hanna som ficktjuv (efteråt låg de fina silverbestiken längst ner på botten i hennes tvättpåse från Geogia och skramlade). Fina bilder nedan:

image126

image127

image128


Kommentarer
Postat av: karolina

va tjusig du såg ut i ridkläder emelie, säker på natt du har satsat på rätt idrottskarriär?

2008-05-01 @ 19:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0