Resultatet från högskoleprovet!

Idag kom resultatet från högskoleprovet! Som jag väntat (läs "inte"). Högskoleprovet känns ju som värsta mandomsprovet så en del av min stolthet baseras ju på vad jag får för resultat. Hursomhelst vågar jag i alla fall konstatera att jag är lagom medelmåttig (kanske lite mer) och jag hoppas att det går bättre nästa gång.

ORD-delen gick som väntat och på pappret framställs jag som en katastrof. Också LÄS gick ganska dåligt, men det hade jag också på känn. NOG gick bäst, men jag undrar vilka tre uppgifter jag hade fel på. Antalet rätta svar slutade på: 74 och därmed blir den normerade poängen 1,1. Inte lika bra som Samuel (1,6 på första försöket i tvåan, jag är ärligt talat riktigt imponerad). Slutade i alla fall på en poäng som var högre än medelt, men vet självklart att det kommer att gå bättre nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0