Varför blir det aldrig som man har tänkt sig?

Bara nio dagar kvar till studenten och mamma tvingade mig idag att besöka fotografen. Jag hade tänkt ha på mig min tuffa sportklocka (som Hanna nu erkänt utgör min identitet) men det blev inte som jag hade tänkt mig. "Bort med den" sa den lagom skäggige fotografen. När jag precis klev in i fotoateljén stod en ung kvinna framför mig i disken och hon nekade honom sitt telefonnummer när han bad om det. Det blev inte som han hade tänkt sig och hon fick istället något specialkvitto och lova honom att dyka upp vid den utlovade tidpunkten.

När jag sedan skulle ta bussen från Haninge centrum blev jag knuffad i ryggen av en stöddig snorvalp som hande bråttom förbi mig. Det var inte jag beredd på så jag nästan satte mig på min studentmössa när jag försökte snabbt och effektiv svinga in på en tom plats med all packning. När jag kom hem såg jag mig i spegeln och tyckte att jag såg fin ut. Jag skulle ta ett foto med systemkameran men inget blev vad jag hade tänkt mig. Det blir det uppenbarligen aldrig!

Lite utlovade bilder från spelningen med Markus Krunegård presenteras nedan + bilden på klänningen:

image132

image129

image131

image133

image134

image135

image137

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0