Den bästa bloggen?

Det har ju blivit riktigt på modet att blogga och flera av mina kompisar har bloggar. Jag läser i snitt 5 olika bloggar om dagen varav 4 av dem tillhör människor jag känner. Som de flesta (inklusive min) handlar dessa bloggar om livet. Men inte livet som en filosofisk diskussionskälla utan om ens eget liv. Det kan ju vara kul om man känner blogginnehavaren på ett personligt plan och genom att läsa bloggen får man ju veta vad han/hon har för sig. Men det finns en blogg vars ägare jag inte känner och jag läser hans blogg i princip varje dag: Soran Ismail. Björn Gustavsson, släng dig i väggen och ge plats för lite rolig och kurdisk intelligens... eller? Han bloggar i alla fall och jag läser bloggen! Se efter själva: http://soranismail.bloggagratis.se/



En kul kille med en bra blogg helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0