En doftkarusell på Oxford Street!

Så typiskt mig! Jag lovade mig själv att stiga upp relativt tidigt men det var ju lite halvt misslyckat då jag tyckte att jag "förtjänade" lite snoozing. Fy på mig!

Idag står i alla fall Oxford Street först på dagordningen så jag ska bara lägga på lite smink på fasaden så beger jag mig mot bussen. Anledningen till varför jag ville komma iväg i hyfsad är att det är FREDAG idag och det är den mest fullpackade dagen (efter lördag dock!). Så jag får se till att vässa armbågarna ordentligt! Dessutom har jag utsett mig själv till en doftkarusell. Jag vet fortfarande inte om det ärnågot bra men faktum kvarstår att jag har massor med olika dofter från krämer, deo och parfym. Jag luktar till exempel "Pink Grapefruit Body Butter" från Bodyshop på armarna och händerna och Lacoste "Touch of Pink" på halsen. Sedan doftar ju också mina ansiktskrämer... Som sagt, en doftkarusell!

Jag lägger kanske ut lite bilder och så från dagens shopping, men nu ska jag leta fram min kassa med mina besparingar från lönen...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0