Idag har jag handlat "olagligt"!

Jag har haft lite internetstrul sedan igår kväll så jag får i korthet sammanfatta morgonens träningspass. Som vanligt begav jag mig mot Hampstead Heath strax efter klockan nio och jag värmde upp och körde löpskolning som vanligt. Fysisk ansträngning orsakar extra mycket saliv hos mig och inte helt oväntat spottar jag i buskarna när jag stannat för streching eller för att vila mellan intervallerna. Till min förvåning blev en gammal tant synnerligen upprörd av att se mig hänga över buskarna och avlägsna min kroppsvätska från mungipan. Hon började genast kasta ut ord som "illegal" och det roliga var att hon tyckte mest synd om hunden. Hundar "slickar" tydligen upp sånt! Jag försökte såklart förklara mig och sa att spott var ju biologiskt, men hon sa bara att det var farligt för hundarna som "slickade i sig det". Jag var sedan väldigt nära på att konfrontera henne med uppenbara fakta som att hundar kissar på gräsmattan och många familjer har picnic där... Nu gjorde jag inte det och lyckligtvis gav hon upp och lämnade mig ifred så jag kunde fortsätta träningspasset!

Kommentarer
Postat av: karolina

haha vilka tanter det finns alltså.. om några(många) år är vi säkert likadana :P

2008-11-05 @ 19:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0