Jag behöver sömn!

I morse när jag slog upp mina blå efter knappa sju timmars sömn var jag långt ifrån sugen att gå med en grinig Becci till dagis. Som straff ska hon fick sova extra länge i eftermiddag! Själv har jag längtat efter sömn hela dagen och tack vare Becci kom jag sent iväg till förmiddagens träningspass. Så efter strechning och dusch så hade jag bara 15 minuters vila (först var det en timme, sedan 45-30 minuter, sen 20 och nu knappa femton minuter!!!). Jag är alltså JÄTTE-trött vid det här laget. Ändå orkar jag inte gå och lägga mig, fast jag kan glädjas åt tanken att imorgon är det sovmorgon...

Imorgon kommer också familjen hit och hälsar på och jag ska försöka ORKA uppdatera om vad som händer då. Kan inget lova dock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0