Jul, jul, STRÅLANDE jul!

Till tonerna av Glasvegas och deras underbara låt "Geraldine" letar jag jul-bilder på internet som ska få pynta min blogg när julen närmar sig. Jag har hittat några potentiella bakgrundsbilder, men jag lovar att vänta till december innan den nya designen tar form. På dagis har de redan satt upp julgranen i hallen (som redan är jättetrång - med eller utan barnvagn) och, ja, nu är väl julen på väg! Storbrittannien, England och London är ju kända för att vara tidiga med julpynten och visst rycks man med i julstämningen. Är det bara jag som redan längtar efter att baka lussekatter och pepparkakor, eller klä julgranen?

Förresten, när är det första advent?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0